Tingimused - Sency

Tingimused - Sency

Tingimused - Sency

Tingimused - Sency

Tingimused - Sency
Tingimused - Sency
Tagasiside
Hea teenindus
« Soovitan kindlasti, väga professionaalne kasutajatugi!»


Profashion, Tallinn

Tingimused

1. Ostutingimuste kehtivus

Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe www.sency.ee omaniku OÜ MERILINO (registrikood: 14523061), asukohaga Papiniidu tn 5a/1 (edaspidi Veebipood) vahel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.

2. Hinnainfo

Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes.Hindades ei ole arvestatud transpordikulusid.

Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.

Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

3. Tellimuse vormistamine

Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti ostma. Samuti ei broneeri Ostukorvi lisamine toodet, kuni tellimuse kinnitamiseni on see saadaval ka teistele Klientidele.

Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Vormista tellimus".

Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile "Kinnita tellimus". 

Valides makseviisiks "Pangalink", saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu.

Läbi Makskeskuse saavad meie kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades:

Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay
(Makseid võetakse vastu eurodes)

Tellimus, koos makseinfoga saadetakse ka teie e-postile.

Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti ette helistada e-poe kontaktnumbril või informeerida sellest e-maili teel info@sency.ee

4. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist.

Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
(Maksetähtaeg alates arve saatmise hetkest on 48h).

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul. 

Saadame pakke Eesti ja Soome

Sency transpordiviisid:

  1. Omniva pakiautomaadid
  2. Itella SmartPost
  3. Tulen ise järgi


Minimaalne tarneaeg on 1 tööpäev ja maksimaalne kuni 5 tööpäeva.

Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.

Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

6. Kauba tagastamine

Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites tagastuse lehe, link: https://sency.ee/et/tagastuse-vorm
Tellimuse tühistamisel tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimuse tühistamisest.
NB! Saatekulud ei kuulu tagastamisele! Sooduskampaania raames soetatud tooted kuuluvad ainult ümbervahetamisele mõne muu toote vastu!

Mittedefektne tagastatav kaup peab olema rikkumata ja tehniliselt korras. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit - Kauba tagastus või saata avaldus e-poe kontaktmeilile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Veebipood tagastab ostusumma koos tarnekuludega taganemisavalduse ja tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tarnekulu ei tagastata Ostjale juhul, kui tagastatav kaup ei ole defektne ja vastab tootekirjeldusele, sel juhul kannab taganemisega kaasnevad kulud Ostja.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena. Tagastada ei ole võimalik kui see käib vastu tervisekaitse või hügieenilistele nõudmistele, näiteks avatud pakendiga pesu ja kiiresti riknevat kaupa. 

8. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).

9. Isikuandmete töötlemine

Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.

10. Garantii ja pretensioonide esitamise kord

Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.

Ostjal säilib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat peale kauba ostmist.

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.

Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena. 

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Sency @ 2020 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper